دانلود جزوه مدیریت سازمان های فرهنگی


در حال بارگذاری
5 ژانویه 2020
۶۹۰۰ تومان

دانلود جزوه مدیریت سازمان های فرهنگی به همراه نمونه سوالات

دانلود جزوه مدیریت سازمان های فرهنگی دارای ۲۵۰ صفحه با فرمت  ورد می باشد.

مجموعه جزوات درس سازمان های فرهنگی با فرمت word و پی دی اف

تعریف مدیریت بازاریابی:

عبارت است از تجزیه و تحلیل منظم و شخص از نیازها، تقاضاهاي بازار و واسطهها به عنوان پایههاي تصمیمگیري دربارة کالا،

قیمتگذاري، ارتباطات و توزیع.

وظایف مدیریت بازاریابی:

مدیر بازاریابی علاوه برآنکه مانند بقیه مدیران وظایفی نظیر برنامهریزي، سازماندهی، هدایت و کنترل را برعهده دارند و باید این وظایف را به عهده بگیرند:

۱ـ تعیین اهداف بازاریابی مانند هدفهاي فروش و تعیین سهمیه بازار؛

۲ـ برنامهریزي بازار مختلط، عناصر عمدة این برنامهریزي عبارت است از محصول، قیمتگذاري محصول، کانالهاي پخش، توسعه،

تحقیق.

۳ـ سازماندهی.

۴ـ کنترل.

بازاریابی نقش حساسی را در فرایند برنامهریزي استراتژیک عمل میکند. براي درك و فهم برنامهریزي استراتژیک باید ساختار شرکتها را مورد بررسی و تعمق قرار داد و شرکتها و سازمانهاي بزرگ داراي چهار سطح سازمانی هستند:

۱ـ سطح مدیریت کلان که شرکت نامیده میشود و مسئولیت برنامهریزي استراتژیک کل شرکت را برعهده دارد. در این سطح درخصوص میزان تخصیص منابع به سطح پایینتر و ورود به فعالیتهاي جدید تصمیمگیري میشود.

۲ـ سطح مدیریت که قسمتها نام دارد و تخصیص منابع موجود بین واحدهاي خودگردان و تهیه برنامه قسمت را انجام میدهد.

۳ـ مدیریت واحدهایی که خودگران نام دارد و در آن، برنامهریزي استراتژیک واحدهاي خودگران انجام میشود.

۴ـ به سطحی از مدیریت که به محصول معروف است و برنامهریزي بازاریابی را تهیه میکند.

 

 

بازارها انواع مختلفی دارند: بازار ارز، بازار پول، بازار رقابت کامل، بازار سرمایه، بازار سلف، بازار نقدي، بازار نفت، بازار نیشکر، بازار پنبه و…

مشتري مداري و راهکارهاي کسب رضایت مشتري:

انسانها همواره در حال دادوستد با همدیگر هستند. زمانی ما ارائهکننده محصول و خدمات هستیم و زمانی دیگر دریافتکنندة آن براساس مطالعات وضعیت بازگشت سرمایه، سودفروش، رشد سهام در بازار و قیمت سهام از عوامل مرتبط با مشتريمداري است.

اهمیت مشتري:

 هزینۀ جذب یک مشتري جدید بین ۵ تا ۱۰ برابر حفظ مشتري قدیمی است.

 براي افزایش ۲% مشتري باید۱۰% هزینه کرد.

 نارضایتی مطلق یک مشتري در حکم فرار دهها مشتري دیگر است.

 رضایت مشتري پیششرط توفیقات بعدي شرکت است.

 ارزشمندترین داراي هر سازمان اعتماد و اطمینان مشتریان است.

 انتخاب مشتري دائمی شرط بقاء استمرار فعالیتهاي هر شرکتی است.

 براي جلب اعتماد مشتریان کمتر از توان خود قول بدهید و بیشتر از تعهدتان عمل کنید.

 بیش از ۹۰% مشتریان ناراضی به سمت سایر رقبا میروند.

 احتمال اینکه مشتریان کاملاً راضی از شرکتتان خرید کنند، ۵ برابر مشتریان نیمهراضی هستند.

 گوش دادن به شکایت مشتري ۹۰% کار است و حل کردن آن ۷% و پیگیري براي گوش دادن به شکایت مشتري ۲% دیگر

است.

 

نکات مهم هنگام خرید جوه از سایت جزوه خوان:

ممکن است فایل هایی که از سایت جزوه خوان دانلود می نمایید به وسیله نرم افزار winrar فشرده شده باشند یا pdf یا فایل ورد باشند.

برای استفاده از این فایل ها، بایستی نرم افزار مورد نظر روی سیستم شما نصب باشد،

راهنمای خرید جزوه : برای خرید انلاین جزوه و سوالات ضمن خدمت ابتدا بر روی لینک خرید بالا (دکمه سبز رنگ) کلیک نمائید . تا وارد صفحه خرید آنلاین شوید .درصفحه خرید آنلاین نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل و ایمیل خود را وارد کنید .و بر روی خرید کلیک نمائید.

همچنین برای دریافت آپدیت جزوه  نمونه سوالات ضمن خدمت،اخبار ضمن خدمت و … عضو کانال شوید:

کانال تلگرام جزوه و ضمن خدمت فرهنگیان:  https://t.me/dabirfile

کانال سروش: http://Sapp.ir/dabiranfile

کانال ایتا: http://eitaa.com/dabirfile

حتما برای دریافت سوالات جدید عضو کانال ما شوید (لیست کانال ها در پاراگراف بالا)

 

 راهنمای خرید:
  لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.