سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (سوالات ۱۴۰۲)


در حال بارگذاری
13 نوامبر 2023
318 بازدید
رایگان

سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (سوالات ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (سوالات ۱۴۰۲)  + جزوه + منابع

کانال استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲  https://t.me/estekhdamfile

بسته استخدامی مربی پرورشی به شرح زیر می باشد:

منابع حیطه عمومی مربی پرورشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

سوالات حیطه عمومی مربی پرورشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

منابع حیطه تخصصی مربی پرورشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

سوالات حیطه تخصصی مربی پرورشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

منابع حیطه اختصاصی مربی پرورشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

سوالات حیطه اختصاصی مربی پرورشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

استخدامی مربی پرورشی

سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش مجموعه ای می باشد که شامل تمامی منابع تخصصی، عمومی و اختصاصی است و قطعا داوطلبان آزمون استخدامی

ما می‌توانم به شما درباره سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش کمک کنم.

شما به دنبال دانلود رایگان جزوه سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (سوالات ۱۴۰۲) منابع حیطه تخصصی اختصاصی عمومی سایت نمونه سوال هستید. من برای شما چند منبع مفید پیدا کردم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این منابع شامل سوالات و جزوات عمومی، اختصاصی و تخصصی آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ هستند. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌های زیر به آن‌ها دسترسی پیدا کنید:

– [سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (۱۴۰۲) – دبیران فایل](^۳^): این محصول شامل سوالات و جزوات عمومی، اختصاصی و تخصصی به همراه اصل دفترچه فراگیر و هدیه ویژه استخدام آینده است. قیمت این محصول ۱۵۰,۰۰۰ تومان است.
– [منابع حیطه تخصصی مربی پرورشی ۱۴۰۲ | سایت نمونه سوال ](^۴^): این محصول شامل خلاصه مباحث و شرح درس معرفی نکات برتر سوالات ادوار گذشته استخدامی مربی امور تربیتی مدارس همراه با پاسخنامه تشریحی سوالات شبیه سازی شده و تالیفی آزمون استخدامی است. قیمت این محصول ۱۲۰,۰۰۰ تومان است.
– [سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (سوالات ۱۴۰۲)](^۵^): این محصول شامل سوالات و جزوات عمومی، اختصاصی و تخصصی به همراه اصل دفترچه فراگیر و هدیه ویژه ایران سوال است. قیمت این محصول ۱۰۰,۰۰۰ تومان است.

امیدوارم این منابع برای شما مفید باشند. اگر سوال دیگری داشتید، من در خدمتم. 😊

آزمون استخدام

سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ شامل سوالات و جزوات عمومی، اختصاصی و تخصصی به همراه اصل دفترچه فراگیر و هدیه ویژه استخدام آینده

(۱) سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (۱۴۰۲) – سایت نمونه سوال.
(۲) منابع حیطه تخصصی مربی پرورشی ۱۴۰۲ | دبیران فایل.
(۳) سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش (سوالات ۱۴۰۲).
(۴) دانلود رایگان سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲.
(۵) دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه (عمومی+اختصاصی ….

استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش یکی از فرصت‌های شغلی است که برای افرادی که علاقه به کار با کودکان و نوجوانان دارند مناسب است. مربی پرورشی کسی است که در مدارس به امور تربیتی و روانشناختی دانش‌آموزان می‌پردازد و با همکاری معلمان و والدین، به توسعه فردی و اجتماعی آن‌ها کمک می‌کند.

برای شرکت در آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش، باید شرایط زیر را داشته باشید:

– دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط با علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، علوم اجتماعی و … باشید.
– دارای سابقه کار مرتبط با کار مربی پرورشی یا مشاوره دانش‌آموزان باشید.
– دارای گواهینامه عدم سوءپیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر باشید.
– دارای سلامت جسمی و روانی باشید.

سوالات استخدامی

محتویات بسته (مجموعا ۳۰۰ نمونه سوال):. تاریخ فرهنگ و تمدن; معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی; دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی; تعلیم و تربیت اسلامی

آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش در سه حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی برگزار می‌شود. حیطه عمومی شامل سوالاتی درباره مباحث اسلامی، اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و … است. حیطه اختصاصی شامل سوالاتی درباره مباحث مرتبط با رشته تحصیلی و کاری متقاضیان است. حیطه تخصصی شامل سوالاتی درباره مباحث مرتبط با نقش و وظایف مربی پرورشی در مدارس است.

برای آمادگی بهتر برای آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش، می‌توانید از منابعی که در پیام قبلی برای شما ارسال کردم استفاده کنید. همچنین می‌توانید از سایت‌های زیر برای دسترسی به سوالات نمونه، جزوات و آزمون‌های آنلاین بهره ببرید:

– [سایت نمونه سوال]: این سایت یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه دهنده منابع آموزشی و آزمون‌های آنلاین برای آزمون‌های استخدامی است. شما می‌توانید با عضویت در این سایت، به منابع مختلفی دسترسی پیدا کنید و از آزمون‌های آنلاین آن استفاده کنید.
– [سایت دبیران فایل]: این سایت یکی از بزرگترین سایت‌های ارائه دهنده سوالات نمونه، جزوات و آزمون‌های آنلاین برای آزمون‌های استخدامی است. شما می‌توانید با عضویت در این سایت، به منابع مختلفی دسترسی پیدا کنید و از آزمون‌های آنلاین آن استفاده کنید.
– [سایت جزوه خوان]: این سایت یکی از بهترین سایت‌های ارائه دهنده منابع آموزشی و آزمون‌های آنلاین برای آزمون‌های استخدامی است. شما می‌توانید با عضویت در این سایت، به منابع مختلفی دسترسی پیدا کنید و از آزمون‌های آنلاین آن استفاده کنید.

کانال استخدامی مربی پرورشی ۱۴۰۲  https://t.me/estekhdamfile

 راهنمای خرید:
  لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.